Apropå fjällvandring

De jag skrev om att ni skulle kolla en blogg, var min mammas blogg!
För där har hon skrivit inlägg för varje dag som vi hade på fjället.
alltså hon har skrivit om väder och alla sms som jag skicka till henne på dagarna
om hur vi haft de och vad vi gjort. o.s.v.
Sen idag har jag sjukt ont i ryggen!,  efter fjällvandringen. vilket inte är så bra!.
Min mamma och sster kände på min ryggsäck då jag kom hem, och blev inte så glada.
Den vägde runt 22kg, som jag hade burit upp för ett helt fjäll, vilket är 7 kilon i övervikt!
Och jag får inte bära förmycket p.g.a. mitt ryggproblem.. men jag blev tvungen att göra de.
Och hade de inte vart för en tjej i klassen(Tilde). så hade nog ryggen varit värre!
Tack Tilde, du är en Ängel !
Då vi hade kommit upp för fjället såg hon att jag såg helt död ut, och tog tältet som jag hade burit.
Jättesnällt av henne!.
För de va ingen annan som förstod att jag verklgen hade ont!, och att jag har problem i ryggen
som förvärras om jag bär tungt!, egentligen är de bara min mamma som förstår hur jobbigt de
är eftersom hon precis stelopererat ett sånt problem i ryggen.
Men de va som min mamma sa! - Dagens undommar förstår inte att folk har de svårt. utan tänker mest på sig själva.

Menmen, gjort är gjort. Jag måste iaf åka in och kolla upp min rygg nu, för såhär kan jag inte ha de.

Kommentarer
Postat av: Tilde Åhlin.

Aaaw, Sötnos. Det kändes knappt ngn skillnad då min min väska inte ens var full :)

2010-08-28 @ 12:10:33
URL: http://LitenVirrig.Blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0