Home sweet Home !

Äntligen hemma !
De har vart både kallt, blåsigt, regnit och ytterst lite sol på fjällen !.
Nätterna var värst!. Och vi har längtat efter en riktigt toalett, en varm dusch, och MIN säng!
Men bland allt dehär elende vi vart med om, har vi haft så jäkla roligt!
haha, enormt mycke skratt och roliga minnen!.
ojoj, nu då man tänker tillbaka har de egentligen varit sjukt roligt med fjällvandring!.
även fasst de har vart ett riktigt helvete ibland!.
Och jag blev så jäkla rädd, för i förrgår va de en i klassen som såg att jag hade tappat
min näspiercing.. så jag trodde att mitt hål skulle läka igen, MEN DE GJORDE DE INTE :'D
Överlycklig!
Så nu har jag precis tagit en lååång dusch och fått i mig nått i magen, så nu är de bra !
skönt att vara hemma!. bilderna lägger jag upp senare, för jag hittade inte kamerasladden (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0