Praktisk Mobilladdare!

Efter en promenad i mullret (åska) så spelade jag wii med syster för fösta gången :)
Och de va superkul !, och tänkt att jag klådde henne i flera baner
även fasst de va första gången ;)
Sen har jag kollat lite till fjällvandringen idag, som vi kommer ha nu första veckan i skolan, med klassen!
Och idag har jag inte vart på superhumör, så då kom mamma med en liten sak till
mig som jag hade önskat mig, och passa skitbra till fjällvandringen!
De är som en mobilladdare som man her batteri innuti!
Man skruvar upp den, och stoppar i ett batteri, och sen medföljer olika sladdar till saker man vill ladda!
antagligen bara olika Mobiltelefoner!.
Perfekt att ha i nödfall, som tex nu till fjällvandringen !  så tack för den mamsen (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Redan nerpackad;D;D

/elina

2010-08-23 @ 00:57:17
URL: http://efw.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Varsågod! Visste att du ville ha en sån. Och tycker att du är värd en sån <3 Kram/Mamma

2010-08-24 @ 21:30:57
URL: http://peteja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0