Shoppingsug!

Jag känner att jag verkligen behöver åka in till stan
för att köpa näspiercingar inom en snar framtid!
Jag drar ut alla mina i sömnen, och her sönder dom, o.s.v.
haha, så jag kan nog behöve flera!..
Ett tips till er som ska Pierca näsan,
Pierca er nån annan stans!
De är verkligen skitjobbigt att ha i näsan!
Specielt då man råkar rycka ut dom ( som tex i sömnen)
De gör så jääkla ont!, och bara besvärligt.
Men jag känner mig helt naken utan den,
spevielt då jag va på fjällvandringen och hade dragit ur de,
Jag va så jävla rädd att den skulle växa igen !
(hade ingen roligare bild jusst nu).
Apropå de så vill jag köpa Bruna Linser !
Jag gillar inte min ögonfärg. den är bara för ljus!
Inte Undra på att folk kallar mig för Aizai. (ice eye)
Haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0