Sova går knappast!

Jag måste skaffa ett mer socialt liv känner jag.
lr okej,  jag är väldigt "social" av mig, men nästan aldrig där jag bor!
Hur kommer de sig ?.
Jaja, snart börjar skolan igen, och jag får panik avatt tänka på att de är knappt 2 veckor kvar ? :S
De funkar inte !
Ska försöka njuta av dom få dagarna vi har kvar på sommarlovet,  för sen blir de kämpigt...


Men jusst nu tror jag att jag sak titta på film :)
Och imorron Åker jag nog till stan igen, och möter upp stina.
Sen tänker jag sno med henne på Bussen hem till mig !




Föresten så kom min farmor och farfar till mig idag,
Och klagade på att jag hade trasiga jeans, och behövde nya.
Undrar varför?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0