Dålig uppdatering, jag vet !

så ursäkta för de. Har blivit så ganska mycke nu för tiden..
Men jag har vart i stan osv, så de har bara inte blivit av !
Fick ju även mina betyg i fredags, plus en jävla massa kondomer?
haha, vi fick 2 st var då vi fick betygen, sen gick jag och frågade om
jag kunde få en med jordgubbar på, men då hittade han ingen,
så han gav mig en hel näve istället !


Blev rätt så nöjd med terminens betyg :)


Bild:.........................VG
Engelska:.................G
HK:...........................VG
Igrott & hälsa:.........G
Matematik:...............VG
Tyska:......................VG
Musik:.......................VG
Biologi:.....................VG
Fysik:........................G

Kemi:........................G
SO:............................G
Slöjd:........................VG
Svenska:...................G
Teknik:......................VG




Men tro mig, jag ska kämpa för att få Högre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0