Dear John.

Jag ska inte försäga mig, om vad som händer i filmen, men
Jusst nu så kan jag bara säga att de va den bästa filmen jag sätt på länge!
Sjukt bra film!, och tyvärr också sorglig!
Så för er som gillar sånna filmer så MÅSTE ni se denna!
och jag satt faktiskt och grät här för mig själv, då jag tittade på den.
För som jag tycker, så är sånna filmer man kan gråta till, värt att se ! för de är alltid dom som är bäst :)
men de kanske va lite fel läga att titta på filmen, eftersom jag får tillbakablicker. (och nej , inte branden)
Andra saker. och mina nära vänner förstår nog hur jag menar! (om dom sätt den)

Men den va iaf SJUKT bra !,  och jag skulle när som helst kunna se den igen!


Ni måste se den!



5 av 5 . Helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0