Förlåt !

Förlåt för en dålig upptadering på flera dar !
Men jag har inte vart på sa bra humör o.s.v. så de har inte blivit av..
Va i Stugun igår förresten :) och hade sjukt kul!
Var med mycket folk, sen sov Lina hos mej och vi hade riktigt kul :)

Såhär såg klänningen ut iaf:


Dålig bild!, jag vet.
Men jag hade ingen bättre, och nu får ni ju inte se ur den ser ut bakifrån ;/
Men jag lär ju ska ha påmig den fler gånger, så ni får säkert se den riktigt sen :)


Nu ska jag ta en dusch ,, sen sova !. imorron blir det att kliva upp tidigt, för då ska jag till
Gällö, och kollar på bilder sen konfan, och alla övernattningar å läger, o.s.v. :)
Och sen får vi en varsin skiva på alla bilder ! så de kanske blir att lägga upp lite bilder ;)

jaja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0