Läskit väder.

Idag har det vart strålande väder !
idag började jag med att städa mitt rum somsagt, sen då jag va klar gick jag ut med Hunden,
Och efter de så gick jag och solade :) Och riktigt varmt var det ! och hela dagen har de vart varm och fint.
Och idag hade dom visning på huset jag bor i jusst nu, så vi kunde inte vara där.
Så jag och familjen for iväg och åt middag på en restaurang i Gällö :)
Supermsigt.  Vi satt ute och bara mös, och pratade om vart vi skulle resa i sommar.



förrät. Melonbit (:



Kycklingsallad (:  Supergod !



lillebrors dricka!.
Var en sån härlig färg, så var bara tvungen att ta en bild !.


Men nu mot kvällen på vi kom hem blev de världens oväder!
Det åskade, blixtrade, och spöregnade hur mycket som helst !.
Jag skulle springa över till grannen tvärs över vägen med en tröja,
och då jag kom tillbaka var jag helt genomblt, och nästan som nyduschad!

Hoppas de blir sol imorron igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0