Ny köpt !

Nu ska jag visa er vad de va som jag köpte igår :)

Foundation.

Köpte en Ny Foundation, eftersom den andra tog slut :)
Jag använder Maybelline´s foundation Dream sation liquid.
För de är faktiskt den ända foundation som har någolunda samma färg
som min hy.

Köpt : H&M
Pris  : 149:-


Ny tröja.

Det är den Blommiga tröjan som jag köpte :)
Super skön och jättefin!

köpt: Vero Moda
Pris: 179:-


Linne

Nytt Linne , men aprikos Färg.
Jag bara Älskar den färgen :) efter rosa förståss ;)

Köpt: Rut m.fl.
Pris : 99:-


Tröja.

Söt , Också aprikos tröja :)

Köpt: Bik Bok
Pris: 149:-


Sen så fixade Jag min ring också! :D
eller, jag hade ju lämnat in den förut (den jag fick i konfapresent)
för den gav mig skavsår, och då skulle jag fixa en ny ring,
så jag hittade en jättefin ring, som dom skulle beställa åt mig !
Och eftersom den ringen jag fick i present var dyrare än den nya, så fick
jag ett armband också :') + 70kr som jag kan hadla för, där sen :)



Armbandet med hjärtat fick jag :)
köpt: Guldfynd
Pris: 18:-
Det var 70% rea på armbandet.
Sen klockan fick jag i Skolavslutningspresent :)
jag tror den var från Ur&Penn.
Men vad den kostar vet jag ju inte ;)



Klockan passade väldigt bra till min nya tröja också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0