Övningsvandring.

Nu kommer det Lite bilder sen Övningsvandringen! :)









Lunch!, jag gjorde korv och makaroner (a'







tält kompanjoner ;)
Sofie och Matilda



Den största delan av natten tillbringade vi här inne !



Jesper



Amanda, Karin, Persson



Niklas



Dom gjorde kolbulls smet ! (:



Mina sexiga stövlar ;)



Galna klasskompisar som badade ! (;



Doppa Huvudet !



Jesper!



Solnedgång.


Men nu måste jag gå och lägg amig, för imorgon ska jag upp tidigt, för då är det Skolavslutning!
Och då får ni även se hur min klänning ser ut också! (:

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emiie

Dina sexiga stövlar? Nä nu går du för långt, ännu än är inte mina skor dina ;)

2010-06-11 @ 16:11:31
URL: http://emiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0