Tips.

Jag fick ett ganska så bra tips av min syster idag ! :)
och de va om Håret !

Hon berättade att om man klipper de högst 1½ cm var 3dje månad,
så kunde man ha 10 cm längre hår efter ett år :)
och de tyckte jag lät super bra, så jag ska testa !
Har precis klippt mitt hår nu, och de är alltid lika skönt med lent hår !
så då har man ju ständigt lent hår, Och jag vill ju få det längre såklart :)
eftersom jag plattar mitt hår gabska så ofta, så kan jag behöva klippa det, istället
för att vänta länge tills de blir slitet, för då blir de ju ändå mycket mer man måste klippa sen`?

Men jag ska försöka iaf ! (:
( och kanske platta håret lite mindre)


Kortare MEN lenare :)

(Inget smink på bilden heller, men de får ni leva med.)


Hur brukar ni göra med erat hår? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0