Tråkigt väder.

vilket tråkigt väder de ska vara ute nu då..

Imorse blev jag väckt av min pappa som ringde och frågade om jag sov -.-
och skulle prata med min mamma.  sen kunde jag inte somna om igen!.

Så jusst nu sitter jag bara inne, eftersom de spregnar och åskade lite alldeles nyss.. USCH!
Men jag tcker lite synd om min hund som är verkar vara lite rädd för åskan
,
för hon skulle hoppa upp i fotöljen ja satt i , och tryckte in nosen mot mig.. hihi :') supermysigt.

Senare vet jag inte vad jag ska göra. antagligen flytta saker o.s.v. eller hitta på något
roligt att göra :) försöka iaf.


ni får en liten sommrig bild på vovven :) bara för att de är så dåligt väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0