Junsele.

Nu har jag städat hela mitt rum!  och jobbigt var det.
Men nu är de klart :)  så jag har lagt allt i kartonger, och de är bara att förfltta hem!
För vi börjar ju flytta hem idag :D och räknar med att vi bor i vårat hus redan imorron.

Men jag lovade ju att jag skulle lägga upp bilder sen helgen i Junsele., så jag gör det nu :)


Midsommarfikat (:



exotisk planka !.  tradition, varje medsommar :)



dan innan medsommar låg vi ute och solade !
underbart väder, ca. 27 grader i skuggan :)



kära vovven låg också ute :) fasst ite i solen då.



På söndagen så åkte vi på Djurparken! ( också tradition.)

Tiger.
( tog inte så många bilder på djuren).


Björn :)


Och de sällsynta vita tigrarna !,, så sjukt söta !





Jag och Syster på Djurparken :)



PariseHjulet :) eller vad man nu kallar det.



Och sen köpte vi glass innan  vi for hem :)


Men nu ska jag ta och gå ut en sväng. fick sån Huvudvärk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0