Vilken natt.

Förlåt för att jag knappt skrev något igår. Men jag satt på Akuten frå kl 21 till 02.00

Och de va såhär att min lillebror hade fått en krok igenom kinden!
men de som gör mej så irriterad är vi fick sitta och vänta på dom i 4 timmar..
så varför heter det Akuten, då man får vänta ?
Jag tyckte så synd om min lillebror!
han var ju tvungen att ta sprutor o.s.v. vilket är min största fobi.
Så de va jag som satt där och grät, och inte han!
usch. sen hade jag sjukt ont i magen, förkyld så jag inte kunde andas, och trött !
Men de gick bra tillslut med han ! (:
Dom fick ut kroken, och vi åkte hem igen. så nu mår han bra igen!, tack å lov !






Syns väldigt dåligt. men läskigt var det !
själva "piggen" lr kroken är innuti skinnet!.





Jag måste ju sysselsätta mig under domdä 5 timmarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0