Godmorgon!

Har precis vaknat, och sitter å äter gårdagens godis och lyssnar på musik medans jag tränar inför SO provet imorron!.
usch usch. de Handlar om Industriella Revolutionen!, ganska tråkigt faktiskt.




Men nu så börjar jag faktiskt kunna dedär, och då blir de genast mer intressant :)
Men de brukar bli så för mig, att om jag kan något i ett visst ämne, så blir det mycket roligare!
så jag ska plugga på så mycket jag kan idag, för nu vill jag verkligen fixa mitt betyg i SO.n !
jag har ju G i so än så länge. men jag vill ju såklart fixa de till VG :)
men jag kunde inte få högre än G i vintras, för jag missade så mycket SO på grund av branden o.s.v.
Men jag kan ju iaf försöka att få till ett VG. de är ju alltid Gratis att försöka (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0