Hemma från stan!

Nu har jag kommit hem från stan!
och sjukt kulk har de vart.
Träffade på stina på stan, och gick med henne hela tiden!
sen kom de bara fler och fler som vi gick med :)
Dehär va sakerna jag köpte idag:



Superskön Rosa tröja !
Köpte den lite hastat, för jag frös så mkt ;o

Köpt på Bikbok
Pris: 199:-



Svart tröja med vita ränder.

Köpt: H&M
Pris: 149:-



Vir, rosa randig tröja.

Köpt: Gina Tricot
Pris: 129:-

Jag har inte testan den än, så jag hoppas den är bra,
Men jag va bara tvungen att köpa den, för den hade så söta fäger :')



Jeans Shorts.


Köpta: Gina Tricot
Pris: 199:-



Det var dagens köp :)
och förresten, så köpt jag ju en SkolavslutningsKlänning också :D
Men den får ni inte se än ;)den lägger jag upp på skolavslutningen!
hihi :)


Här har jag bilder på Mej och stina också (a'




haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0