Home again!

Då var man hemma efter lång dag i stan med Mamma, syster emelie och Per (emelies pojkvän)
haha, vi hade ganska kul på motormässan faktiskt ! ganska svårt att tro, men ja! :)
Och jag fick testa ett par glasögon som gjorde att man såg, som om man va på fyllan! haha skit kul!
Sen efter det åkte vi på ett slaks gammeldags Café och åt sallad!      supermysigt!
Sen for vi och hälsade på Farmor och Farfar också!
Så nu är jeg slut, och ganska så trött också!.




ja, dedär va den snyggaste bilen iaf!, tkr jag då ;)
Fasst den hade ju vart snyggare om dom lackat den rosa ! :')



På Caféet :)



haha, jaa även fasst den va suddig så va jag bara tvungen att lägga upp dendär bilden!
jag kan bara inte vara seriös på kort !




jaa,, de va ju såhär att vi skulle handla, och så hittade jag denhär burken,
som man skulle fylla med lösviktgodis. men min syster tyckre inte att jag skulle köpa de
eftersom godiset blir så dyrt då.
Man jag sa bara att Jag skiter i om jag får godis eller inte ! jag måste bara ha Burken!
Och så blev de :)

( men jag fick faktiskt godis också (a' . )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0