kalla kårar !

Jag kan inte tänka mig att 9orna Förvinner om knappt 2 veckor !?
och jag blir tokig vid Tanken !
Alla roliga dager man haft med dom under hela dehär året. så sjukt lång tid,
men som ändå har gått så otroligt snabbt ! :O
Och nu är de sista vecka som vi går riktigt med 9orna på skolan !
DE ÄR HEMSKT ! jag kommer gå och vara depprimerad hela sommaren ? ;o
usch jag kommer inte klara av de här. men vad ska man göra?
Tänk, att kanske mer än helften av alla som går ut, kommer man aldrig mer få se igen ?
Och jag som vart uppe vid dom hela tiden, 5 dar i veckan ?
Nej dehär går bara inte !

Kommentarer
Postat av: Elina

Nej Amanda!!!

Vi ska bli dom roliga nu! :D



Kraaaam<3

2010-05-30 @ 20:32:41
URL: http://efw.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Nej gud, de är Förjävligt !

2010-05-30 @ 21:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0