Mummms.

Om de är något som är gott så är det väl ändå ananas? :)
Tycker jag iaf!
Och de är något som vi specielt har på matbordet på Midsommar !
Och de är något som jag längtar såååå till !
Förvi har som tradition, att varända midsommar så åker vi till Junsele där min farmor och farfars stuga är.
ligger ca. 20mil ifrån där jag bor!, d.v.s. gällö.
Och de är så mysigt att bo där på sommrarna, för de är så rogivande och lugnt!. och man kan vara sigg själv och helt skita i allt och alla!. Underbart!. jag tror nog de är den Bästa tiden på året för mig.
Och varje midsommdag så äter vi exotisk Planka !,, och för er som inte vet vad de är, så är det massa exotiska frukter, som tex mango, papaja, Ananas, vindruvor. o.s.v.
Och då bler det automatiskt att man tänker på midsommar, då man äter annanas!
Vilket jag gjorde idag!
Och här har ni bildbevis ! ;)







Men visst ser de väl ändå gott ut ? :')

Det är bara en sak som är negativt med de.
Och de är att jag egentligen inte tål de ):
De börjar svida på tunga, och jag kan även få blåsor. Men jusst nu sket jag i det :)
Mad For Me. för nu har jag ont i tungan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0