HC + sjukgymnast.

ja, denhär dagen började med HC (hälsocentralen) för att kolla
ryggen , ännu en gång, och denhär gågen blev det betsämt
att jag skulle få åka in till sjukhuset och runtka ryggen.


efter det så skulle mamma till sjukgymnasten för att ta akipunktur,
så jag fick kolla på de, blev lite nervös i magen!
Men då mamma skulle till HC igen så berättade sjukgymnasten
att den han skulle ha var sjuk, så han kom på att Jag skulle
lägga mig dig och på akupunktur medans mamma va på sjukhuset!


Och eftersom de är vääldigt svårt att få dit hos just den sjukgymnasten,
så är de självklart att jag trottsade min rädsla, och tackade ja!

men de gjorde förståss inte lika ont som jag trodde!,
men jag blev helt slut efter de, och de känns som att nålarna sitter kvar !
Jag vill ha en bra rygg nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0