Happy girl.

2 underbara flickor,
1 underbar, oförglömlig helg
Det betyder verkligen mycket.


Fannie Myrland. ♥
En tjej som jag kännt sen födseln!
Vi har vart uppe vid varandra under hela livet!, från blöjjåldern till tonåren.
Minnen med barbielekande och pepparkaksbak vid 4 års ålder.
De är otroligt mycke,, och vi tappade kontakten ett tag,
och nu är jag sjukt glad över att vi fått tillbaka den och umgås mycke!
Du är otrolig tjejen, som en syster och man kan vaa sig själv!.


Jag älskar dig ! ♥



Elin Larsson. ♥
Otroligt härlig tjej.
och även fasst de var första gången som jag träffade dig
trivdes jag riktigt bra med din vänskap!
Du är sjukt snäll, har humör, och är så lätt att prata med!
Man kan verkligen vara sig själv med dig!,
och de är de som betyder mycket!
och jag behåller gärna vänskapen med dej!


Loveu hny♥



Jag skulle aldrig tveka om att göra om denhär helgen 1000 ggr till!



Kommentarer
Postat av: fannie

ååh hjärtat!

jag älskar dig amanda , du är mitt allt,

mitt liv, min andra halva min syster och

bästavän !

du och jag föralltid. <3

2010-10-23 @ 13:12:30
URL: http://fanniemyrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0