Inte de bästa.

Skoldagen idag har varit Helkul !.
Synd bara att 2 underbara vänner varit ledsen,
och 2 andra behövt seriöst snack.
Annars har allt denhär dagen vart bra !, tills 15.15.


Möte. Inte de roligaste.. Men de är meningen att man ttyp ska våga
gråta ut osv under mötet, men fan de kommer alltid efter ?
Och jag haaatar verkligen att gå på domdära skit mötena!...


De förstör verkligen min kväll. Inte nog med de blev de bara massa skit
av allting !... fyfan,, sånnhär dagar tar kol på mig.


Folk kräver för mycke,, och de trycker bara mer. Jag orkar inte alltid.

Kommentarer
Postat av: fannie<3

ttack hjärtat !

du och jag från vaggan till graven.

jag älskar dejj amandakarinpersson.

<3333

2010-10-04 @ 21:53:44
URL: http://fanniemyrland.blogg.se/
Postat av: fannie<3

ttack hjärtat !

du och jag från vaggan till graven.

jag älskar dejj amandakarinpersson.

<3333

2010-10-04 @ 21:54:15
URL: http://fanniemyrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0