läääskigt !

Ni måste bara få höra om en riktigt läskig sakn, jag fannie och Jennie var med om igår!
Joo de va så att Fanne och Jennie Berättade för mig att de spökade i
Fannie hus, Och att en dörr brukar öppna sig själv där iblan,
Som är precis bredvid Fannies Rumpå övervåningen.
Så Jennie kom på att , jaa men vi stänger dörren nu då,
och håller koll på den !,, så vi har haft koll på den heela dagen idag !
(och vi har vart hemme själv hela tiden, för dom andra i familjen var borta till nästa dag)
Men då vi skulle gå ut sa jag till Jennie att; kolla om dörren är stängd!,
och jaa de var den!.
Men vi va ute bara en kort stund för att fannie skulle hämta
pengar på rummet.
Så jag kom på att , jaa men då kan jag lika gärna gå upp och
hämta väskan , tills mamma kommer och hämtar mig, så jag kutade efter
fannie och hämtade den.

Men då jag och fannie skulle gå Ner i gen så skriker fannie till,
Amanda KOLLA!
Och vad ser vi? ,, - joo att dörren stod helt öppen !!
Så jag och fannie Bara KUTAR ner för trappen skriker som fan;
DDÖRREN ÄR ÖPPEN
Och jag slänger iväg väskan, tar tag i skorna och kutar fort som fan ut därifrån!



Hahahaha, så jäkla sjukt !!..
Jennie: jag har aldrig sätt amanda skrikit sådär jävla mycke !

Kommentarer
Postat av: jennietideman'

SV:

nej jag tror fan nt dt jag heller :'o

så jävla äckligt! <3

2010-10-03 @ 14:43:33
URL: http://jjennietideman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0