Låång dag !

♥Idag va vi på nått slags Gymnasie messa,
Och jag tycker att de va riktigt kul :')
Haha och jag gjorde massa skoj ! , ttyp klappa getter, höll i marsvin, va med i
2 olika tävlingar, frågade om gratisgodis, sköt gevär och prata med nån random kille!


men bäst av allt va att jag träffade sjukt många vänner, som jag inte träffat
på skit länge !,, superkul !


Ingrid, Julia och jag
Saknade flickor !

Jag och Johanna

Jennie, malin och josefin

Fredrik och Jonathan , saknade killar!


Efter jag vart där följde tog jag en buss in till centrum, och gick till mammas jobb !
Ett helt nytt cafe i stan :) supermysigt!,  ska praoa där sen!
Och vi blev klar där nån gång innan 3.


Efter de gick jag och köpte nya Näs-smycken!,, lyckades tappa bort min på dendär saken
vi va på, så jag fick gå runt med ett örhänge tills jag köpte nya :)


Domhär blev de ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0