PLUGGA.

Jusst nu sitter jag och pluggar Musik , till ett prov imorron!
usch, mycke denhär veckan !
Musik
Svenska
Biologi
Fysik
och Kyrk läxa. (unga ledare).
Gud va jobbigt de blev nu -.-
Sen idag på skolan, hade vi sjukt jobbig idrott ;o
Vi skulle ttp springa hur mycke som helst.. så efter de passet hade så sjuuukt ont i ryggen!
Blir så jäkla less  på att varje idrottslektion få så jäkla ont i ryggen!


Men en sak som iaf hjälper så är de att ha en Kornkudde :')
Har även tagit alvedon..


Men en sak som jag kan tippsa er om, är att om ni fryser på kvällen, och när som helst,
Och bara måste ha nått varmt vid sig,
Så ta en tom plasta, och fyll den med hetvatten!
Den är varm riktigt länge!
haha :D
haha, skitnygg bild, jag vet!.. men jag bjuder på den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0