Back on track !

Förlåt för en dålig uppdatering, men jag har verkan haft tid eller
ork för att skriva på bloggen!,, jag har gjort så mycke annat
(som tex varit ute ) och helt enkelt inte hunnit.
Idag ska jag Plugga både matte och läsa 50 sidor i en bok...
Och rebecca som fråga om jag ville med på en tur med moppe ):
Men iaf så hade vi den årluga "skoljoggen" idag. ( eller egentligen vartannat år)
Och de va sjuuukt jobbigt! ,, men vi fixa iallafall 6 kilometer på 50 minuter :D
så nu är jag iaf helt slut, ska snart jobba matte, och får se hur de blir med åktningen.
Randombild som jag tog då jag väntade på bussen,

sen har jag även tagit massa utebilder i förrgår, så om jag hinner och så
så lägger jag upp dom på bloggen senare idag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej jag har faktiskt inte redigerat bilden i huvudtaget som jag har på min blogg :P

Om du vill ha den typ av redigering får du fotografera dig inne på toan här hemma hos Per ;) haha <3

2010-09-15 @ 20:10:18
URL: http://emiies.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fan, jag ville ju också springa skoljoggen ;)

Men niice att ni hann så långt! :D

2010-09-15 @ 20:12:23
URL: http://emiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0