Gårdagen.

Efter skoan igår drog jag direkt hem till rebecca !
Och vi hade lite att göra så vi började med att baka,
som vi skulle bjuda Calle på ;)
Och de första jag gör är att tappa ett ägg på golvet !
haha, sen då kakan va färdig så lyckades jag tappa den på golvet!

och de första rebecca gör är att sätta sig på golvet och garva,
sen og hon upp en hel näve, stoppar litte i mun, och kastar resten
rätt på mig , i både hår och kläder!
Så sen såg de ut såhär !
De va den kakan de.
Sen då calle kom hade han och kladdkaka i hela ansiktet !
skitsnyggt ;)



Efter ett tag kom niklas. sen skulle jag hem.
Så då duschade jag, och bytte om o.s.v.
sen kom dom och hämtade mig igen, och sen var jag hemma ungefär 01.30 !

Kommentarer
Postat av: rebecca

ta bort den bilden! för nu har jag tagit bort den där på dig som du inte tyckte om.

2010-09-18 @ 17:14:20
URL: http://rebeccay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0