haha.

haha , jag måste bara berätta en sjukt händelse i bussen imorse!
jo att då jag kom in i busen och satt mittemot jennie,
så va de en liten ful unge som satt framför henne. (gick ttyp i 1an o hette kasper)
Och sen började han kaxa mot henne, och spottade henne i ansiktet !
Soch då frågade jag vafan han håller på med!
Då spottade han på mig 2 ggr !, och fyfan va de gick på mina nerver då!

Satt och skakade på lektionen och va så jävla förbannad på den fulefan!.
Sen fick jag veta nu av mamma då jag kom hem, att min lille bror hade sagt:
Jaa mamma vetu, Kasper hade spåttat på amanda i bussen, och de gjorde
mig så förbannad att jag slog ner honom !


hahaha så jävla gulligt! :')

Kommentarer
Postat av: jennietideman'

jävla äckel unge alltså!

2010-10-03 @ 14:44:58
URL: http://jjennietideman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0