jobbigare..

jobbigare kan man ju ha..nej usch, jag hatar verkligen förkylning..
Okej, vissa tycker de är vanligt och de går över,, Men då jag blir förkyld
blir de ttyp överdrivet !, helt seriöst..
Får jag ont i halsen så får jag feber. (iaf feberkänningar)
Blir jag snorig/täpt i näsan så får jag ont i biholorna.
Och får jag ont i biholorna får jag huvudvärk..
Typp allt i en vanlig förkylning ?  snacka om irritersamt.
Men jag ska försöka göra mitt liv lite bättre, och kanske kolla på nån bra film eller så :)
Snart blir de att äta grillat. (kunde ju valt en bätre dag, men.)
+ att farmor och farfar är här och ska äta middag med oss, och jag som ser ut som en död anka(?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0