10 saker du inte visste om mig

1. jag är sjukt rädd för sprutor!

2. efter sprutor kommer spindlar

3. om jag inte blåser håret så får jag sjukt lockit hår !

4. Jag har aldrig någonsin berättat en hemliget som jag inte får säga.

5. Jag tycker om mina ögon, men dom passar inte på mig!

6. de är bara några få av mina vänner som jag litar på!

7. En del kallar mig för aizai, vilket beror på mina ögon (ice eye)

8. Jag får sjukt mycke ångest då folk ger mig saker. (dvs hatar att fylla år)

9. Jag gråter till nästan varända film jag tittar på

10. Jag har lätt för att falla för folk, men svårt för att bli kär!
så om du gillar mig, och märker att jag gillar tillbaka, ska du ta chansen!

Kommentarer
Postat av: peppe

du har sjukt fina ögon :)

2011-01-23 @ 23:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0