hipp hipp hura på min Födelsedag!

Tack så Sjukt mycket för alla Gratulationer jag fått!
de uppskattas verkligen! :)


Min dag började iaf med Frukost på sägen,
där efter gratulationer + sång i matsalen på skolan (även fast jag hatar de)
Till presenter osv Hemma :)
Tog inte kort på alla mina pressenter, men de jag fick va:
- Pengar , totalt 2000:-
- Presentkort på India , 250:-
- Hörhånge ( längst upp på örat)
- En rosa kofta
- 2 st twilight böcker
- krustång  (som ger volym)
- Hårbrodukt ( skyddar hårer)
- Kinderägg av min Tyskalärare :')
- Överkast + matta
- Strumpor , ca 10 par
- Trisslott , vinst 50kr
- Skidhjälm
- Linne
Osv osv



Sedan fika:


Cupcakes i Porslingmuggar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0