Sportlov !

Imorron har vi bara en kort skoldag, sen är det lov!
Och dehär lovet kommer börja toppenbra!

Ska spendera spendera första helgen med min underbara vän Ida,
som jag dessutom har vart Barndomtskompis med, som vi fick
reda på för nå månader sen bara :)
Och vad vi ska göra skriver jag senare, för de blir såklart massa kort!


Mitt lov är aif bra nog planerat :)
och ungefär såhär kommer de se ut,


Fredag (imorgon) - Sova hos Ida♥

Lördag - åker hem från ida.

Söndag - Va Ministrant för bräcke konfirmander

Måndag - eventuelt följa med några klasskompisar till en stuga

Tisdag - Åka hem från stugan ( retsen av dan är oplanerad)

Onsdag - Sjukgymnast, barnmorskan

Torsdag - Boda Borg med Ministranderna! :D

Fredag - oplanerat..
Lördag - troligtvis BIO med Ida, mamma och hennes mamma

Söndag - oplanerad.. (antagligen plugg..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0