linser?. noway.

hahaha, nej jag använder inte linser, era fuckers!.
men, jag kanske ska ta det som en komplimang istället? :)
jag menar, alla mina kära vänner säger ju att dom älskar dom?
eller okej, till och med dom som jag inte känner säger de.
men själv så har jag lessnat helt på mina ögon nu.
okej, jag vill ha linser ! men jag har då aldrig sagt att jag HAR de!
Det är något som har varit min dröm sen jag va liten.
att ha Bruna ögon!



men jag får väl nöja mig med domhär ögonen, tills jag har pengar till linser :)
nej, jag skryter inte.. jag vill faktiskt ha linser!. det kan mina närmaste vänner intyga.

Kommentarer
Postat av: Hybbe

Även fast du vill ha linser så får inte jag köpa dom ;o

2011-05-03 @ 00:46:29
Postat av: Anonym

äääääääälskar ögonen ju!

köp fan inte linser, ögonen är ju underbara :)

2011-05-03 @ 23:40:28
Postat av: michaelaaa

vi kan byta ögon. du får mina bruna, jag får dina blåaaaa! awesome bebee<3

2011-05-06 @ 00:47:15
URL: http://michaelaftsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0