I'm in love.

I 6 månader och 13 dar har jag vart mer kär än någosnin, 
i den personen som betyder mer an allt för mig.
Det finns inga ord som kan beskriva, vad jag känner,
för hon betyder mer än bara ord för mig.
Du är mitt liv, mitt allt, min ängel.


Jag ösnkar bara att du kunde förstå ibland hur mycket jag älskar dig.
Även om jag kan vara på dåligt humör ibland, eller så,
så kommer jag aldrig sluta älska dig, lika mycket som jag gör nu, Älskling.

Det ska vara du och jag, nu och föralltid.

Miriam Torgersson 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Söööta!! <33

2012-02-18 @ 13:36:22
Postat av: Malin

är ni tillsammans på riktigt eller bara sjukt bra vänner ?

2012-02-18 @ 13:53:41
Postat av: Anonym

klart de är på riktigt, smart..



Ni är så fina :) puss på er.

2012-02-18 @ 14:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0